هدف پژوهش حاضر بررسی چگونگی ارتقاء مهارت های هندسی با به کارگیری نرم افزارهای هندسه ی پویا به عنوان ابزار کمک آموزشی و مقایسه ی آن با کلاس های متداول است. هوفر (۱۹۸۱) یادگیری مهارت های هندسی را به پنج دسته شامل مهارت های منطقی، دیداری، کلامی، ترسیمی و کاربردی تقسیم می کند. پژوهش گر در این
تحقیق بررسی یادگیری مهارت های هندسی به کمک نرم افزارهای هندسه ی پویا در دوره راهنمایی تحصیلی
های ,مهارت ,ی ,هندسی ,بررسی ,پویا ,مهارت های ,های هندسی ,ی پویا ,افزارهای هندسه ,نرم افزارهای ,دوره راهنمایی تحصیلی ,بررسی یادگیری مهارت ,تحقیق بررسی یادگیری
درباره این سایت